Instagram
lördag 26 augusti 2017

Stughäng och nygammal dator

Vi har hängt i stugan i stort sett varje dag sen vi flyttade tillbaks till lägenheten. Vi upptäckte nämligen att de totalrenoverar lägenheten under våran, så när vi knappt sovit på natten då minimannen hållt låda så började byggarbetare bila upp avlopp när klockan började närma sig nio på morgonen. 
Så ibland har vi åkt till stugan mest för att sova, och sen tillbaks till lägenheten för att sova även där haha, det är ungefär det som livet kretsar kring just nu, sömn. 
 Såhär snuttigt kan man alltså ha det när man hänger i stugan en lördag. 
Igår fick jag tillbaka min dator som fått en helt ny skärm och nu ser den ut som en helt ny variant av sig själv. Den har ju några år på nacken så det var lite av ett gränsfall om den skulle lagas eller inte, men försäkringsbolaget gick med på det och jag slipper skaffa en ny vilket jag inte hade orkat med nu ändå. Jag gillar den gamla, speciellt nu när den slitna trasiga skärmen är åtgärdad. 
Så nu känns det som att jag kan blogga som vanligt igen och inte bara via mobilen vilket är väldigt skönt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins