Instagram
tisdag 8 augusti 2017

Friheten med trädgård

Jag är så sjukt tacksam att vi köpte den här stugan förra året alltså, det är verkligen guld värt att ha trädgård just nu. 
Igår kunde jag sitta ute och njuta av kvällssolen medan grillen jobbade på. 
 och idag kunde vi sätta igång vattenspridaren så Malins barn och systerson kunde springa av sig för glatta livet, medan vi satt i skuggan och drack kaffe. 
Planen var från början att åka till stranden, men väl där så var vattnet kallt och vinden tydligen också kall (jag var dock varm som vanligt haha) så att komma till en vindstilla trädgård blev ett bättre alternativ till slut. 

Friheten helt enkelt att kunna komma ut i det fina vädret utan att behöva lämna hemmet är guld just nu. 
och jag tänker mig att det snart kommer vara ljuvligt att kunna låta en liten sova ute i friska luften. 

SparaSpara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins