Instagram
torsdag 3 augusti 2017

En sovplats till Bebis

Hittade ett par bilder i datorn som jag glömt visa, nämligen vaggan och babynestet som vi har förberett i stugan. 
 Vaggan är köpt till Skejtarens storebror, och har alltså runt 45 år på nacken. I lägenheten har vi ju en annan vagga som är ungefär lika gammal som skaffades till min storasyster, och jag tycker det är så himla mysigt att vår Bebis får sova i samma säng som så många andra i familjen har gjort genom åren. 
 Babynestet beställde jag från Miloo.se när jag fick lite nestingpanik för några veckor sedan. Mina nerver lugnades faktiskt lite av att köpa det.. då hade vi i alla fall alltid någonstans att lägga ungen ifall hen skulle komma tidigt haha :) Lunnefågeln hittade jag på loppis för några år sedan och var tvungen att ha även om jag då var ganska långt ifrån gravid. Den smala apan hittade jag på Biltema, och tänkte försöka sy fast den på en napp, likt några andra rätt dyra nappar jag har ögonen på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins