Instagram
söndag 15 januari 2017

Hejdå julen!

Idag stannade jag hemma ifrån stugan, medan Skejtaren tog sig dit för att fortsätta röja och riva. Jag passar istället på att få i ordning lägenheten som lätt hamnar i skymundan när man har ett annat renoveringsprojekt på gång. Det finns ju inte en chans egentligen att någon av oss plockar fram en dammsugare efter att vi rivit golv halva dagen.. Den karaktären har vi bara inte. 
Tunika med rosetter: Shein.
Tights för långa människor som jag: Asos.
 Sockarna som jag fick i julklapp av Skejtaren: Lidl faktiskt :)
Så jag ägnar mig åt detta idag. 
På något vis ska jag bli av med julgranen, jag funderar lite på att fuska och slänga ut den på balkongen efter att jag klippt ned den lite, bara för att bli av med den från vardagsrummet i alla fall.. Men vi får se hur jag gör detta.. 
 Nä nu får det nog vara färdigpausat om jag ska hinna få ut den där granen innan det blir mörkt... 

1 kommentar:

  1. I agree! Dresses are just as easy as shorts or jeans and a tee.Last time I buy the good quality dress in knitted midi dress and I fall in love with it .

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins