Instagram
torsdag 5 januari 2017

en extra fredag med frosseri

En hel liten arbetsvecka har gått och idag blev det en sån där extrafredag, älskar långhelger! Vår plan i morgon är att ta oss till stugan och göra lite nytta, men jag är lite tveksam till hur länge vi klarar oss i minusgraderna.. det blir ju ganska kallt där, fastän vi har värmen på. 
Vi får testa helt enkelt, fungerar det inte så ger vi upp och tar oss hem i värmen istället :) 

Just denna extrafredagen firar jag på mitt sätt.
 Med lite frosseri.
Denna var ett spontanköp från mat.se (länken leder till en kod som ger nya kunder 170 kr att handla för och mig 100kr som en värvningsbonus, så just länken är kanske lite i samarbete med mig själv..), jag var sötsugen och skulle mest beställa frukt till att göra nyttigheter som fruktsallad och sånt, men den slank ned i kundkorgen också. 
och den var farligt god.
Så pass att jag åt upp hela. bara sådär. 
Så den där fruktsalladen kanske jag också tar imorgon istället.
 Balansera ut läget lite liksom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins