Instagram
måndag 7 november 2016

Yes nu tjuvstartar jag julen, med gott samvete

Idag när jag cyklade hem från jobbet i bitande kyla så hade jag bara en tanke i huvudet, julmusik och glögg! Jag hade lite vettigheter att fixa direkt och för att inte somna på soffan direkt så behövde jag peppas lite extra. Julmyset och glöggen hjälpte faktiskt! Jag fixade en massa mat, hängde tvätt och fixade sånt som jag inte var sugen på samtidigt som jag sjöng med till de klassiska låtarna som sitter någonstans i hjärteroten. 
Det är alltid något visst när man lyssnar för första gången på året. 
och nu ska jag dessutom dyka ned i den första katalogen med jultema som dykt upp, samtidigt som vi tittar på Filip och Fredrik när de reser runt i så kallade "Trumpland". Det är ju bra med lite kontraster i det också.. när jag hör Trump yttra allt för idiotiska suck-kommentarer så kan jag bara bläddra vidare och hitta fina löpare som kan passa till julfirandet. 
En riktigt bra kombo alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins