Instagram
torsdag 17 november 2016

jag och min goodiebag

Här sitter jag en torsdagkväll med en goodiebag från Systrarna Grene som jag inte ens har dykt ner i. Väldigt pepp på att göra det dock, känner att jag drar ut på mystiken lite genom att vänta :) Plus att jag ville få ut ett inlägg först för att inte bara sjunka ned i soffan och somna efter dagen jag haft. 
Den var egentligen rätt bra. Bara rätt lång. 
Den slutade också väldigt väldigt bra då jag var på en smygöppning av just systrarna grene på Emporia, imorgon öppnar de på riktigt men ikväll fick några utvalda gäster komma dit och shoppa, äta, dricka bubbel och mingla och sånt. 
Men bilderna därifrån kan jag nog vänta med tills imorgon, enbart på grund av det faktum att jag inte riktigt orkar använda hjärnan mer ikväll. 
och dels för att jag har en goodiebag att dyka ned i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins