Instagram
onsdag 9 november 2016

Det börjar vankas kalkonmiddag

Det börjar bli dags för Thanksgiving kom jag på.. Jag kan till och med vara lite sent ute med inbjudningar detta året, och tankarna har inte vandrat alls mot dukning eller mat alls. Det är nog hela vardagen som tagit över min hjärna, det har ju hänt en del på sistone, ni vet om det mesta men det är ännu mer under bloggytan så detta huvud kan ibland bli lite snurrigt. 
Men jag gillar kalkonmiddagen alltså. och just det där att bjuda hem folk på middag och sitta länge och äta massor och prata och skratta tills det bubblar är något jag inte riktigt får nog av. 
Så lite pepp är jag, nu när jag kom på att det snart är dags. 
Såhär såg det ut innan maten kom på bordet. Detta året vill jag nog bli bättre på att fota kalaset. Det brukar glömmas bort lite eftersom jag står i köket en del och när jag väl kommer in bland sällskapet så kan jag inte sluta pladdra :) 

Så nu ska jag planera kalkonmiddag, och nej jag har inte byggt någon säng. Det kanske blir ett helgprojekt... man får ta det lite piano liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins