Instagram
torsdag 6 oktober 2016

Solig höst både här och där

Kan vi få mer av den här varan nu i höst? Vädret de senaste dagarna har ju varit så himla fint! Kallt, friskt och så väldigt soligt. Hela hösten får gärna fortsätta i den stilen så att vi inte märker av mörkret lika mycket. 
Vi är lite på två håll numera, lite i stugan och lite hemma i lägenheten. Vi måste liksom "stänga" stugan, och plocka undan så det blir enklare att renovera sen när det är dags.
Samtidigt så är inte sovrummet färdigt, och nej, gardiner har jag inte fått upp. Jag har inte ens lagt något i en endaste av lådorna i Malmbyrån som jag kämpat ihop.
Att packa upp är ju bland det tråkigaste som finns.. och om jag ska göra det så innebär det egentligen att jag borde sortera alla kläder jag äger.. och suck, palla det.
Får kanske ta det imorgon, eller ikväll.
Nu ska jag iväg till jobbet och hoppas på att solen tittar fram så småningom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins