Instagram
lördag 8 oktober 2016

Netflix and chill (and tvätta)

Lördag kväll i en varm lägenhet! 
Vilken lyx alltså, mina fötter slipper iskalla golv och vi njuter båda av att vi fått så pass mycket mer utrymme att befinna oss i. Om några månader vet jag att vi kommer längta tillbaka till stugan, men just nu är vi verkligen väldigt nöjda med livet. 

Jag är dessutom rätt nöjd med min lördag. Jag träffade Malin för en promenad i parken och sen fixade vi en sen lunch/tidig middag här hemma efteråt, en rätt nyttig sådan dessutom vilket känns lite skönt nu när jag suttit och ätit både popcorn och chips. 
Balans ska det ju vara :)
 Resten av lördagskvällen spenderades delvis i tvättstugan, faktiskt för första gången. Vi har ju tvättmaskin i lägenheten så vi har inte haft så stort behov av det tidigare, men nu behövde båda de vita sofforna tvättas, och att hänga upp allt det i lägenheten är bara drygt, så det fick bli lördagsnöjet istället.. 
 Det och Netflix och popcorn och tända ljus och sånt. 
och en ensam clementin i min "nya" fiskskål som jag hittade på myrorna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins