Instagram
onsdag 26 oktober 2016

Jag håller mig på mattan

Såhär hittar ni mig idag.
Tog en paus från att jobba idag och fokuserade på rygghälsan då jag absolut inte vill hamna i den sitsen igen att jag inte kommer upp ur sängen, vilket har hänt lite för ofta i mitt liv. Den absolut bästa övningen för att inte hamna där är denna, väldigt enkel och superbra för just min sorts problem vilket är en disk i ländryggen som trycker på någon nerv där (dessutom bonustränar man triceps när man ändå håller på). Ska ni göra den så tänk bara på att bara lyfta ryggen så högt att ni möter smärtan, gå inte över den gränsen. Vid tidigare ryggskador har jag behövt göra denna övningen en gång i halvtimmen helst.. just nu känner jag tack och lov att det inte är fullt så illa. 
Men ja, det är mest detta jag pysslar med idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins