Instagram
söndag 10 juli 2016

Kaffe på armen och väntan på åskväder

Skejtarn och jag sitter nu ute på var sin solbädd, under tak, i väntan på regnet och åskan. Det är ju rätt mysigt att sitta här under när regnet smattrar och åskan mullrar. 

Och som ni kanske förstått om ni följer mig på alla de där andra medierna så har jag ju blivit tatuerad idag! Malin, Fi och jag gjorde likadana små kaffekoppar på armen. Och när folk undrar varför så kan jag inte annat än tycka att det känns väl självklart? Jag älskar kaffe.. Jag har ett behov av kaffe, och jag vill ha det varje dag. Så varför inte ha en fin liten påminnelse om detta på armen, och dessutom som något som vi tre vänner nu har gemensamt. 
Så alltså. 
Varför ska man ha kaffe på armen?
Varför inte helt enkelt.
Varför inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins