Instagram
måndag 11 juli 2016

Bland ninjatricks och marsvin

Nu var jag inte världsbäst på att fånga bilder på kalaset i lördags, i alla fall när man tänker på vem som faktiskt fyllde år.. Det var ju min systers döttrar Ella och Julia som fyllde år, men de hamna inte alls på bild. Jag skyller lite på att de var ganska så överallt och jag satt rätt still med mitt kaffe och min frukost. 
Någon som fick vara lite begränsad i rörelserna var denna godbiten.
Lilla brorsdottern Evi.
Hon hade nog också velat klättra och krypa runt, men hon skickades istället från famn till famn då alla ville gosa och busa lite med familjens minsting. 
Fast ska man vara ärlig så fanns det ännu mindre, och ännu nyare tillskott till familjen att snacka med. 
Dessa små grisarna som min syster impulsköpte. 
Hur söta kan man vara?
Min andra systers barn Indra och Lennon visade massor med ninjatricks i studsmattan :)
 Men ja, det hoppades studsmatta, åts frukost, drack kaffe, sjöngs födelsedagssång, gosades bebis och så hade vi en stund av väldigt mys helt enkelt då familjen fick samlas och det är ganska sällan som vi alla fem syskon, plus respektive och alla barn och våra föräldrar lyckas samlas på en och samma plats (och vi tar dessutom ganska mycket plats när vi gör det..). 
En mysig förmiddag hos systeryster i Vellinge helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins