Instagram
tisdag 31 maj 2016

När en skejtare firar födelsedag i stugan

I lördags blev det festligt i stugan. Förvisso också i fredags, men då var inte skejtaren med utan det var jag, Malin och Sanna som satt och snackade långt in på natten. Så pass att vi glömde äta och satte lax på grillen vid midnatt ungefär och satt sen och shottade tills natten blev mycket suddig. Men ja, det var fredagen det och jag tänkte ju berätta lite om lördagen istället. 
Lördagen då vi firade Skejtaren som skulle fylla 41. 
Skejtaren var iväg på förmiddagen och då passade jag på att dekorera stugan lite med vimplar och sånt med hans favorittema. 
Star Wars!

Ni som följer mig på snapshat (@Alladagarskaos) har ju redan sett, jag kunde lägga upp det där samtidigt som jag höll på att dekorera eftersom skejtaren ändå inte har snapchat ;)
 och innan gästerna trillade in fick han öppna födelsedagspresenten från mig. Ett par manschettknappar i form av dödsstjärnor. Så ni förstår att Star Wars var lite av ett övergripande tema i min tanke i alla fall.  
I övrigt blev det i alla fall fullt hus (eller full stuga) och vädret visade sig från sin bästa sida förutom en liten liten regnskur i början av kvällen. En riktigt lyckad kväll som fortsatte långt in på natten, där vi till slut satt inne i uterummet, förtärde grekisk starksprit ur shotglas, överträffade varandra på att rappa och var allmänt kärleksfulla överlag. 

Som en liten försmak av vad vi gett oss in på. 
Stuglivet kan alltså bli rätt jäkla festligt alltså. 
och med hela sommaren framför oss kan det verkligen inte bli fel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins