Instagram
torsdag 20 november 2014

Mackor till middag

Ikväll blir det mackor till middag. Min nacke känns som den fastnat i en permanent krokställning och efter en lång arbetsdag känns det lite främmande att göra något annat än det absolut nödvändigaste. Det nödvändigaste innebär en hel del dock inför helgen, men som jag sagt innan, det är tur att det är positiv stress detta, annars hade det blivit rätt kritiskt att både Thanksgiving och Instawalken är på samma helg.. 
Efter denna helgen känner jag dock att jag istället ska fokusera på välmåendet. Inte hälsomässigt, utan julmässigt. Jag känner att denna etta jag bor i behöver julpynt och lite stämning. Och då måste det ju vara sådant som passar till den gröna fondväggen, så illröda gardiner och en massa tomtar går bort, jättebort. Det får vara smakfullt och förmodligen vitt och naturligt grönt. Stjärnor och ljus, och ja kanske någon enstaka tomte, men då får de vara klädda i rätt kläder..
vi har dresscode för tomtar här i ettan. 

1 kommentar:

  1. Du är så himla vacker och den där kallisträffen, snart. Mycket snart!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins