Instagram
lördag 29 november 2014

Hur man gör en skejtare nervös

Det är rätt enkelt att göra en skejtare nervös, i alla fall min skejtare. Det enda jag behöver göra är att plocka med mig ett gäng pinnar hem från skogen och säga att jag ska julpyssla, då blir han nervös. För av någon anledning har han inte lärt sig 
Att det jag gör kommer ju bli fint till slut, man måste bara ha tillit till min förmåga :)
(och av någon anledning gillar han inte pinnar... han är lite udda på det viset..)
Så pinnar som nu är rena ligger i vardagsrummet och väntar på att bli pysslade med. Jag har inte sagt vad jag ska göra, för då kanske han hade blivit mindre nervös. 
och då är inte lika roligt. 
Kanske hinner jag fixa pysslandet imorgon. Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för att träffa en gammal kollega jag inte träffat på länge länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins