Instagram
tisdag 2 september 2014

Vad jag pysslar med just nu

Just nu består dagarna till stor del av att jobba och packa, jobba och packa. När jag inte gör detta funderar jag väldigt mycket på logistiken kring det hela. Det är ju bara en månad kvar tills jag tar mitt  pick och pack och flyttar hem till skejtaren. I samma veva flyttar jag även bort en hel del av hemmet till magasinering, då det inte får plats i ettan där vi ska bo. Då är det alltså bra att veta vad jag inte behöver använda det närmaste halvåret, och vad jag inte klarar mig utan. 
Lite svårt är det att greppa. 
Att jag ännu en gång ska packa ned mitt liv i lådor och ge mig av på nya äventyr. 

Så det är lite det som pågår, jag kommer på migsjälv ibland att 'oj, jag borde ju blogga' men så funderar jag på att ska jag fota...röran i rummet? Flyttkartongerna? Mig själv osminkad i mjukis med en pensel i handen? Det kanske blir något sådant ibland, men oftast är jag uppe i det jag pysslar med och alla logistiktankar så jag missar att fota och ställa upp stativ och kolla ljuskällor och flytta undan det värsta skräpet som jag inte vill ha på bild.. 
Så idag får ni istället en härlig bild som kollegan Daniel (@Darklydreamingdaniel) tog när vi var på cykeltur med Instagram. 
Den känns spontan och härlig och fri och bekymmerslös. 
och så är den redan tagen, så jag kan fortsätta packa istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins