Instagram
måndag 15 september 2014

Nu ska vi snacka bröst

Jag blev kontaktad för en tid sedan av Byebra.se och fick frågan om jag ville testa deras produkt. Jag tackar faktiskt oftast nej till dessa erbjudanden men detta var jag riktigt nyfiken på. En BH fast utan.. ja själva BHn.. Det hela går ut på någon slags tejp-klistermärkemojäng som man sätter fast på bröstet och liksom lyfter upp det lite (eller kanske mycket om man vill det) så att de sitter på plats. 
Jag är positivt överraskad måste jag säga. Trodde att det skulle vara svettigt, att det skulle klia och framför allt att det skulle göra ont att ta av (som att vaxa bröstvårtan typ..) men nej, det var varken svettigt eller kliande, och att ta av gjorde inte alls ont. Jag glömde helt bort att jag hade tejp på tuttarna och det fungerade bra att både rösta, gå på ikea, flytta kartonger upp och ned för trappor.
Så Bye bra får faktiskt toppbetyg av mig, riktigt bra alternativ om klänningen eller toppen inte passar bra med en vanlig bh. och om ni vill veta mer kikar ni till Byebra.se.

2 kommentarer:

  1. Hej Iris! Jag blev genast nyfiken! Jag har ingen aning om vad du ligger på för kup-storlek, men tror du det funkar för större bröst också? Jag ligger på D-kupa nämligen och har haft svårt att hitta något istället-för-vanlig-bh-alternativ. Kram Josefine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har c kupa och jag har ju inte fått barn så de sitter rätt liksom rätt mycket där jag vill ha dem än sålänge så jag har inte behovet av jättemycket stöd kanske, men ändå vill man känna att något håller tjejerna på plats liksom :) som jag kikat på instagram på #byebra så verkar det som att många med större bröst tyckt att detta var ett jättebra alternativ! Prova att googla recencioner, eller köp ett paket och testa. Det är ju guld värt när man har en snygg klänning där Bh inte passar sig!

      Kram /iris

      Radera

mitten

Senaste pins