Instagram
måndag 29 september 2014

Vad har jag gett mig in på...

 Alltså visst att man är lite peppad att bygga möbler när man varit på ikea, men den där peppen byttes snabbt ut mot svordomar och ont i knäna. Tre separata påsar med skruv! Jag har kommit igenom en av dem och jag är inte ens nästan färdig.. Kanske att jag borde väntat med detta tills imorgon.. Skejtarn har somnat och jag har tröttnat på att sitta på golvet.. 
Men, detta bygge tar upp hela lilla lyan, så det är bara att bita ihop. Har inte så mycket val egentligen. Antingen bygger jag klart nu, eller så snubblar vi båda på skruvmejslar och plugg när vi vaknar imorgon.. hrmm. 

Jag kör ett ryck till. och försöker minnas detta till nästa gång jag verkligen vill bygga världens mest komplicerade möbel (ja jag överdriver lite...) liiite för sent på kvällen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins