Instagram
söndag 5 januari 2020

Sista helgen blev en sjukstuga

Hallå där! Det gick ju fort det där med julen och sånt. Denna helgen som nu varit den sista innan allvaret tar fart igen har jag spenderat med en prickig korv, som ni ser nedan. 

Grabben har lyckats få höstblåsor, som inte påverkar honom nämnvärt, men det ser rätt jäkligt ut och smittar en del (framför allt barn som kan smittas av det). Så på grund av det har vi mest hängt hemma. Dock idag fick jag lite nog och kände att vi behövde frisk luft så vi tog en promenad i parken. Jag är så väldigt tacksam att jag bor så nära Pildammarna, det är så väldigt fint där. 



Korven Alvar var rätt peppad på fåglarna, som alla är ankor enligt honom.


Titta så fint de ligger och vilar under trädet :) 

Imorgon tar skejtaren över Alvar och sjukstugan så då tar jag mig ut på soffjakt tänker jag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins