Instagram
måndag 6 januari 2020

Den nuvarande soffsituationen

Såhär ser det ut i vardagsrummet just nu, med den rosa soffan. Den stora fick jag sålt i mellandagarna och det är faktiskt jätteskönt, den var alldeles för stor, och även om det var toppen att jag kunde tvätta tyget så var det mindre bra att jag behövde göra det varje vecka om det skulle hållas så rent som jag ville ha det. 

Så även om detta är mysigt som det ser ut nu så känns inte det heller helt rätt för mig. Soffan är fortfarande i tyg.. och den är lite för liten. Men det funkar för tillfället. Jag hade en plan egentligen att beställa en soffa från soffadirekt.se, men jag vågar inte.. Jag känner att jag måste provsitta. 


Så nu börjar soffjakten! Jag åkte till svågertorp för att provsitt lite olika idag och ja.. jag är kluven. Det finns goda alternativ! Men den jag nog helst av allt vill ha är ju ungefär lika stor som den gamla... såå... 


Vi får se hur det blir. Jag får bestämma snabbt medan rean är igång i alla fall..

men under tiden har jag plats att ha matchande fåtöljer till mig och Alvar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins