Instagram
söndag 12 januari 2020

Några bilder från helgen

 Helgen kom och gick och den var lika intensiv som den var lugn egentligen. Jag hämtade Alvar på fredagen vi gjorde inget särskilt annat än att ha lite fredagsmys. 

På lördagen tog vi och kalasade lite. 
Lille Einar har blivit ett helt år och det firades med kalas hemma hos syrran. 

Det är så lätt att fota barn.. 


När vi skulle hem så skulle vi också lyckas gå förbi en lekplats. Det gick inte utan att stanna en stund och bli gungad av sin afi (morfar på isländska). 

Söndagen nu har varit väldigt lugn. 
Jag passade på att träna lite när Alvar sov middag. Har börjat träna till Madfit nu senast, hon har jättemånga bra korta videos, perfekt träning som jag inte tröttnar på haha. och man kan ju välja pass som inte alls har konditionsträning också, de passar mig bäst :) 

Sen drog Alvar och jag ut i ösregnet för att rasta honom lite och få frisk luft. 
Den var jättefrisk och jätteblöt. 

Så det varade inte så länge. 

Helt enkelt inte så mycket att säga om denna dagen. 
Väldigt mycket söndag. och det är ju rätt skönt att inte göra något. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins