Instagram
fredag 4 mars 2016

Wasting time at Arlanda

Hur fungerade världen utan den tekniska revolutionen egentligen? 
Nu när jag sitter på O'learys på Arlanda och inväntar ett flyg som inte ska gå förrän om cirka två timmar så känns det himla trevligt att jag har datorn till hands och dessutom en telefon som delar med sig av lite internet. 
Det hade ju varit rätt trist att inte ha något att göra under denna tiden (med tanke på att jag redan suttit här i en stund..) 
Men ja, det är alltså dags att lämna huvudstaden. Jag har haft det väldigt bra måste jag säga, och jag har lärt mig så himla mycket att min hjärna ibland kändes som en endaste dimma. 
Jag förstår logiken i punktskrift. Alltså bara det, jag förstår principen i punktalfabetet (vilket är en rätt enkel aha-upplevelse som gör att alla prickar liksom faller på plats). 
Det är liksom en så cool grej att som vuxen lära sig läsa och skriva igen. 

Men ja, det är snart hemgång i alla fall. Ser verkligen fram emot att komma hem, krama en skejtare, använda mitt silvershampoo (mitt hår är typ gyllene, därav no selfies!) och sova i min egen säng. 
Så himla himla skönt det ska bli. 
Att andas Malmöluft igen. 
Det finns inget så härligt som att komma hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins