Instagram
onsdag 2 mars 2016

Hur man gör Stockholm; Kaosstyle

Nu vet jag att rubriken lovar en del, men faktum är att mitt sätt att göra Stockholm kan tyckas vara ganska mycket vardag. Det är bara så, dels är jag här själv och är av den anledningen inte lika motiverad att strosa runt och turista, dessutom är jag ju här i tjänst och i stort sett all tid med dagsljus spenderas inomhus (med ögonbindel, faktiskt). 
Så det blir inte så sjukt spännande, fastän det är rätt trevligt. 
Jag gjorde faktiskt en liten utflykt idag. 
Jag promenerade hela vägen bort till närmsta sushirestaurang och köpte deras största meny. För att sen sitta på hotellrummet, kolla på tv och äta misosoppa med pinnar (hotellrum har inga skedar kom jag ju på..). 
 För mig är det faktiskt lite lyxigt. Det var längesen jag köpte sushi och jag absolut tokälskar det! Så det och det faktum att American Horror stories har en helt ny säsong ute på netflix gör att jag känner mig rätt nöjd med livet hur ospännande det än är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins