Instagram
lördag 26 mars 2016

Påsk med Star Wars stuk

Hur roligt kan man ha egentligen när man sitter hemma själv en vardagskväll? Häromdagen hade jag i alla fall väldigt kul när jag fick idén att överraska skejtaren med ett par ägg. 
Han är ju rätt frälst i allt som har med Star Wars att göra, och jag bläddrade förbi några snygga star wars ägg på Facebook och tänkte att "det där kan ju jag också göra". 
Och en stormtrooper innefattar bara ett kokt ägg och en tuschpenna. 
och jag hade båda till hands på direkten. 
Så när skejtaren kom hem möttes han av två stormtroopers i fina margareteäggkoppar som vaktade en öl. 
Det blev lite olika design på dem, men jag blev rätt nöjd ändå. Och skejtaren? Han var helnöjd. 
Fick höra en eller tre gånger att jag var världens bästa flickvän. 
Jag har tydligen koll på vägen till hans hjärta. 
Öl och Star Wars. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins