Instagram
torsdag 22 oktober 2015

Flitiga onsdag

Igår vet jag inte var jag fick min energi ifrån, efter att ha haft en bra dag på jobbet valde jag att inte sätta mig ned när jag kommit hem utan att köra igång direkt. Jag sorterade alla mina kläder, och jag menar alla.. Jag har på sistone inte ens lagt undan dem efter tvätten utan bara lagt allt på hög i vårt extrarum i väntan på att allt skulle gås igenom för att se vad som ska skänkas och vad som ska sparas. Detta samt att sortera tvätt och tvätta och hänga två maskiner var riktigt bra åstadkommit från mig när jag varit på jobbet sedan 6.30 samma morgon. 
Sen vilade jag faktiskt, en liten stund. Men samtidigt som jag tittade på serier vigde jag resten av kvällen åt att ta hand om de här kompisarna som jag köpte på loppis häromveckan, och sen fortsatte jag måla med akvareller. När Skejtaren kom hem efter skejtandet luktade det så mycket färg i lägenheten att det nog var lite jobbigt, men han var snäll och klagade inte :) 

Senare ska jag visa vad det blev av elefanten och noshörningen. 
De blev riktigt tjusiga minsann. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins