Instagram
torsdag 13 augusti 2015

Att unna sig en födelsedagspresent

Imorgon fyller jag år. Jag fyller dessutom hela 30 år. 
Dags för mig att nolla igen alltså. Det känns lite stort, samtidigt som det känns precis som vanligt. 
Storheten gör att jag har anledning att ha det lite festligt i helgen. Och nu kom jag på att det även kan innebära att jag unnar mig en födelsedagspresent till mig själv, trots att jag tänkt ha lite köpstopp den närmsta tiden. 
Man fyller inte trettio varje år liksom. 
Något jag är sugen på är skor, lite finare som passar nu på sensommaren och hösten till ett par slacks (som jag då också måste köpa..) eller stuprörsjeans. 
Dessa från Ellos känns som en bra kandidat. Stiligt med den spetsiga tån, lite maskulina i känslan och inte alls särskilt dyra. 
Får nog se till att klicka lite nu på morgonen tror jag :)
och kolla upp det där med byxor som passar till.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins