Instagram
torsdag 25 juni 2015

Lite balans med bubbel

Känns som att jag balanserar ut livet rätt bra nu, med att träna på morgonen och dricka bubbel på kvällen. Vad annars ska man göra när det är Ernst på tv och trots att det tidvis känns som höst i luften kommer kvällssolen in och förvånar oss varje kväll. 
Det är ju sommar på riktigt nu. Inte för att det har varit särskilt varmt eller för att midsommar är förbi, utan för att det ikväll var dags för Sommar med Ernst, och då är det liksom på riktigt. 
 och faktiskt, så är både jag och skejtaren sådana som inte ser någonting konstigt med att köpa en flaska bubbel för att fira att sommar med Ernst har börjat.
 Det är något att fira helt enkelt. 
och i bubblet har jag en liten vattenmelonbollsisbit. Alltså en boll jag gjort med en melonskopa som jag aldrig tidigare använt, och så stoppat ned i en isbricka. sjukt bra när man vill kyla något (som bubbel) fast utan att spä ut smaken på köpet. 
Sen är det ju lite plus att det känns hur somrigt som helst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins