Instagram
söndag 14 juni 2015

En Billy i köket

Såg ni prinsbröllopet i helgen? Jag är kanske inte så jätteinsatt i kungafamiljen, men det är ju alltid kul att se ett bröllop. Tyckte att Sofia var vacker som en dag i sin klänning och det är så fint att se prins Carl-Philip rörd till tårar när han såg henne första gången. 
Det är fint med kärlek helt enkelt. Även den kungliga :)

Gårdagen spenderades sen på stan, jag och Malin och ett gäng till hamnade till slut på Harrys där vi dansade hela natten och jag var hemma efter klockan fyra.. 
Trots detta gick det att få lite gjort idag, även om det gick ganska långsamt och jag muttrade en hel del över dessa ikea möbler som jag önskade kom färdigmonterade ibland. 
Vi hittade ett fint tyg att sätta på insidan av dörrarna på billybokhyllan. Kändes väldigt passande för köket. Uppe på hyllan har vi samlat lite olika karaffer och vaser i glas, praktisk förvaring och fint stilleben att titta på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins