Instagram
fredag 5 juni 2015

Första sommarhelgen

Idag är det fredag! Känns efterlängtat för min del, det är svårt ibland att orka ordna så mycket hemma efter en tuff arbetsdag. Denna helgen ska det dessutom bli riktigt fint väder så förhoppningen är att kunna förena nytta med nöje på något vis. Packa upp och få i ordning utan att gå miste om den första sommarlördagen hittills, för tydligen är det bara lördagen som blir somrig och sen är det över på ett tag igen.. 
Idag jobbar jag stängning, vilket innebär sovmorgon. Jag vaknade av mig själv utan att riktigt vara redo att stiga upp och insåg att klockan bara var runt fem. Inga problem att somna om alltså, älskar den känslan! 

Så nu sitter jag nyduschad, med kaffet nära, nyhetsmorgon på tvn, medan skejtaren sover vidare en stund till i ett sovrum med stängd dörr. 
Den lyxen är väldigt anmärkningsvärd när man bott i en etta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins