Instagram
måndag 1 juni 2015

I'm back online!

Jag har bråkat lite med internet i ett par dagar, som man ofta gör efter en flytt. Det tog mycket tålamod, tre samtal till kundservice, en router jag inte förstod mig på och så blev jag tvungen att starta min gamla dator som tar en halv evighet på sig. 
Men lite har vi lyckats ordna sedan vi kom på plats i lördags. Vi har ett vardagsrum så vi kan chilla lite, ett matbord med två stolar är monterat så vi kan äta där, sängen är på plats och en hel del av köket är uppackat. 
En lite mörk panoramabild från igår. Flaggorna i taket var skejtarens påhitt, de är ditsatta i hålen som föregående ägare borrat i taket. 
Samtidigt så är där ett berg av flyttkartonger och så mycket att packa upp. Dessutom så mycket att slå tårna i och snubbla över.. 

Så det pysslar vi med nu. Packar upp. Snubblar lite. Letar efter grejer... 
Trots allt så är det framför allt positivt.
Vi njuter av ljuset, rymden och det faktum att vi inte längre sover i vardagsrummet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins