Instagram
onsdag 26 februari 2014

Den som väntar på något gott gillar ändå inte datorstrul...

Jag älskar min nya dator. Starka ord och känslor jag vet, men det är kärlek. Min gamla dell anser dock inte att min nya smärta Mac är något att hänga i julgranen och snäser lite mopsigt när jag vill att de två ska samarbeta och föra över filer från den ena till den andra.. Lite avundsjuka kanske, eller bara en vilja att krångla in i det sista. Men attans vad bökigt att göra det manuellt! (gnällgnällgnäll jag vet).

För idag har jag minsann fotat. Jag har fotat badrummet och lite bilder i köket på det nya fina golvet, när vårsolen lös in genom fönstret och hela hemmet var nystädat. Men jag saknar lite grejer från det gamla till det nya för att kunna leverera bilderna som finns i mitt huvud till bloggen. Och det är alltså det jag kämpar med ikväll. 
Bråkar med datorer som inte vill prata med varandra.
Och nej, det är inte clementinen i bilden som skickat brevet. De är alltså sjukt irrelevanta egentligen. 
Men goda och trevliga att se på helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins