Instagram
måndag 4 november 2013

The many faces of Gunilla Persson

 Ja här har ni oss, Gunilla Persson och Maria Montazami på väg till fest bland zombies, nunnor och allehanda läskigheter. Jag såg ju mest ut som en romantiskt bohemisk version av mig själv men jag fick ju gå runt och säga 'Jättekuuul!' hela tiden för att vara trovärdig. Malin däremot var klockren, i en klänning jag köpt i Thailand (då jag tydligen fick för mig att det var min stil att klä mig som tingeling..), gamla örhängen och sjukt mycket ögonbryn.
 Så får man ju testa det här med minspelet.. att dramatiskt säga 'dying inside, crying inside...' med en hel del ögonbrynsaction, och hötta med fingret, kalla folk för 'Häxa' och visa upp en hel del tandkött samtidigt. Jag måste säga att jag blev imponerad, hon blev en väldigt snygg Gunilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins