Instagram
måndag 20 oktober 2014

Jag stryker inte mina kläder

Här kommer ett tips till er som är som mig och tycker att det är helt otroligt trist att stryka kläder. Jag orkar i stort sett aldrig dra fram strykbrädan och hålla på, tycker det hela känns sjukt onödigt. 
Dock är det inte helt onödigt att ha släta kläder, och speciellt när jag lyckats köpa en tröja som skrynklar sig så fort man tittar på den. 
Men jag stryker den inte. Inte en chans.
Istället hänger jag in den i badrummet innan jag eller skejtaren ska duscha. Ångan slätar ut alla skrynklor och ut kommer ett slätt, lätt fuktigt plagg som ni ser på bilden nedan. 
klockrent. 
 Sen var den ju skrynklig igen när jag haft den på mig i en kvart. 
Men ändå, jag slipper stryka den i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins