Instagram
tisdag 28 oktober 2014

Romantisk jul

På golvet i lägenheten idag låg en helt ny elloskatalog, precis vad jag behövde dyka ned i efter jobbet.  De har börjat med julafton där redan, och inte mig emot, jag börjar bli lite sugen på den stora pyssel-mys-och-bakhelgen jag med. 
 Som de brukar göra så har de olika stilar som ska inspirera oss, och den som faktiskt tilltalade mig mest var den ovan, den romantiska julen. Med dova pasteller rosa, spets och lite bling. Lite knasigt då jag inte är så romantisk och fluffig av mig, men jag måste helt enkelt berömma stylisten i detta fallet, bra jobbat!

Så jag hoppas att skejtaren gillar rosa julgranskulor och pappersbollar, för mitt andra julpynt ligger i en låda i magasinering.. så det får nog bli lite nytt. 
Bilder: eget kollage med bilder från Ellos.se
De tre övriga stilarna var rätt trevliga de med. Måste nog kika närmre på dem när jag kommit över det faktum att de söta rosa detaljerna i den romantiska stylingen inte riktigt går ihop med en randig, grön fondvägg i ettan. 
Attans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins