Instagram
lördag 18 oktober 2014

Hur man ritar ord som pingpong show och heta linjen

 Igår stod jag inne på Designtorget och höll i spelet Draw och gapskrattade. Spelet är som ett slags pictionary fast med olämpliga ord, när jag och Malin precis skämtat om att vi borde bli sådär 'pariga' och ha fredagsmys var tredje fredag med tacos och gamenight nu när vi båda är del av en duo. 
Så jag köpte det omedelbart och smsade Malin på väg från affären. Hennes svar:
Ska vi ikväll!?
Jo, så blev det ju självklart.
Alltså det går inte att göra annat än skratta så man gråter när Skejtaren försöker illustrera ordet 'vuxen-ADHD' genom att rita en Harley Davidsson och en Art Director, eller när Malin nästan trycker sönder kulspetspennan för att poängtera sin linje i ordet 'heta-linjen'. Helt galet spel alltså, så jäkla roligt!
 Så jag stupade verkligen i säng igår. 
Efter att ha varit vaken sedan halv sex, jobbat, shoppat, städat och så skrattat tills jag grät. 

Sjukt bra spel. Rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins