Instagram
fredag 24 oktober 2014

Ge mig färg och spex så dör jag lycklig (och vältränad)

I morgon har jag bokat in mig på mitt första body pump pass på många år. Ska bli riktigt roligt faktiskt men samtidigt så vet jag också precis att jag kommer ta ut mig helt. Det blir ju lite så, när jag inte gjort det på länge så måste jag liksom tävla med mig själv och gå all in. 
jag kanske dör. så är det. 
Något jag tänkte börja göra när jag nått fram till delmål i min träning är att unna mig något fint och bra som kan hjälpa, motivera och pusha mig ännu mer vad gäller hälsan. Då kommer jag definitivt behöva lite snygga träningskläder, och de kommer nog köpas på Lorna Jane
För seriöst, kikar ni på deras sida hittar man färg, roliga mönster, fina skärningar och helt enkelt rejält snygga träningskläder. Jag kan tröttna något så fruktansvärt när jag går in i en sportbutik annars, speciellt när jag vill ha nya tights.. det mesta man ser är svart, svart, svart. 
Nä vet ni vad, jag vill ha färgsprakande och spexigt. 
 Alltså det svarta linnet.. jag dör så snyggt. Riktigt tjusigt med det gula under. 
Bilder lånade från Lorna Janes Facebooksida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins