Instagram
söndag 5 oktober 2014

Ett möte i Torson

Idag bar det av till Malmös stoltaste byggnad, Turning Torso, för att möta andra instagramnördar och fota allt vi kunde hitta. Det var min kollega Daniel som ordnade hela grejen, vilket innebar en guidad tur av Turning Torsos konferenslokaler som är på våning 53-54, alltså där utsikten är som mest slående. 
 En dagens i ett lite stökigt hem. Jag är klädd i typ helt nytt från topp till tå, Skinnjackan hittade jag på Only för 150 kr! Superduperfynd alltså. 

I vilket fall så följde en dag av otroligt mycket fotande, så pass att vissa låg på marken i västra hamnen för att få till rätt vinkel på objektet i fråga. Jag själv gick ned på knä för att fota vatten, vissa stod på glashala pelare precis vid vattenbrynet och i alla fall både jag och Daniel klättrade i en hel del fönster (och hoppades innerligt att guiden inte skulle komma förbi just då..)
 Allt som allt en riktigt fin dag. Som även avslutades helt perfekt. Jag kom hem och var lite frusen, kom hem till ett hem som var helt städat och med nya hyllor på väggen i köket. Jag häller upp ett glas rött, får på mig en tjock kofta och skejtaren meddelar att han bara ska städa lite i köket så fixar han maten, vilket lät som ljuv musik i mina öron. Så jag blev serverad god färsk pasta, med tända ljus och fin musik kändes det som ett riktigt fint sätt att avsluta en vecka. 

Och vill ni se fler bilder från instaträffen? 
Kolla taggen #WWIM10_malmoe på instagram så hittar ni alla bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins