Instagram
torsdag 28 juni 2018

Jag är ingen riktig youtuber - Get ready with me

Ibland så tittar jag på "get ready with me" filmer på youtube, och det är rätt intressant ändå för att jag kan ofta inte förstå hur dessa beauty yutubers menar att deras supersnabba vardagssminkning är enkla och faktiskt passar en vardag? När jag gör mig klar en vardag så vill jag inte ha femhundra produkter som läggs lager på lager tills jag har som en matt konturerad mask på hela ansiktet.. 
För det första så har jag inte femhundra produkter (Skejtaren håller nog inte med mig här, men det är faktiskt sant), och jag orkar inte hålla på, och jag spenderar inte så mycket pengar på smink. 
I filmen nedan får ni se min variant av en snabb sminkning, det jag faktiskt gör i stort sett varje dag och som oftast tar mig runt fem minuter. 
Det tycker jag är lagom. 
och några produkter har jag köpt på Lidl, så ni förstår var prisnivån ligger :) 
Så häng med! Klicka gärna på gilla och prenumerera på kanalen så blir jag superglad :) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins