Instagram
söndag 3 juni 2018

jag har inte tvättat håret på lääänge

När jag va hos frisören härom veckan fick jag lära mig något nytt. Alltså en riktig aha upplevelse, ett uppvaknande av något slag. 
Jag har tydligen inte tvättat håret på jättelänge.
 Alltså jätte jättelänge.
Fast jag trodde att jag gjorde det.
Jag har använt ett silverschampo när jag duschat, och tydligen så är det inte ett rengörande schampo, fastän det heter schampo.. och jag trodde liksom att allt som heter schampo har som huvudsakligt syfte att rengöra håret. 
Men nej. 
Så när jag har skyllt min feta hårbotten på gravidhormoner så har jag haft helt fel för mig.
Håret har helt enkelt varit otvättat.
Länge. 
  Jag har löst det nu iaf, och köpt schampo och balsam med rätt syfte. Så fick jag med en handtvål i ett paketpris. Så nu kan ni va säkra på att jag går runt med rent hår! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins