Instagram
lördag 17 september 2016

Vi instafotar mat på torget

Denna helgen är det ett world wide instameet på instagram, vilket innebär att just denna helgen så samlas instanördar lite varstans för att fota efter ett specifikt tema. Jag hängde med igersmalmoe, och temat för denna gången var mat. 
Alltså möttes vi upp på Möllevångstorget för att fota lite där. 
Det är ju färggrannt, mångkulturellt och väldigt levande där. Finns massor att fota som passar temat. 
Man fick smaka frukt till höger och vänster.. här fick man smaka mango, som var så god att jag köpte med mig hem. Det var lite roligt det där med folket, vissa tyckte bara det var roligt att vi gick runt och fotade, några frågade, de flesta verkade inte bry sig alls, medan vissa tog väldigt illa vid sig och fiskhandlaren till exempel tyckte att vi faktiskt borde bett om lov innan vi fotade hans torsk... (det var inga människor med på bilden, bara fisk liksom.. men okej).
Här har ni mig och Daniel, det är även honom ni ser på min instagram när han glufsar i sig mango :)
 Efter torget så fortsatte vi åt ett annat håll. Då fick vi en lite exklusiv rundtur av Malmös Saluhall som ännu inte öppnat för allmänheten. Där var ingen mat inne, men inredningen, känslan, blandningen mellan det nybyggda och det gamla, vackra K-märkta huset.. där fanns en del att fota där med. Men mer om det i nästa inlägg. 
Vill ni kika på bilder från dagen kan ni kolla #igersmalmoe_wwim14
SparaSpara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins