Instagram
tisdag 16 augusti 2016

Sponsrad Video - P&G Tackar mammor

P&G är en sponsor av de Olympiska spelen och de har gjort en video som känns så lång ifrån reklam som man kan komma, det är snarare en hyllning till de som hjälpt atleterna (och många andra såklart) att bli människorna de är idag. 
En fin video helt enkelt, som gjorde mig rörd. 
Se den gärna och skänk en tanke till den som hjälpt er genom livet, om det är en förälder, mor/farförälder, en lärare eller en annan förebild. 


Och om ni vill göra lite mer än att bara skänka en tanke så ska ni absolut klicka er vidare via videon. Då länkas ni vidare till bravardag.se där ni genom att hylla era föräldrar dessutom kan vinna en årsförbrukning av Lenor E&I Flower, Yes Platinum Handdisk, Yes Platinum Maskindisk och Ariel Color.. Inga dåliga priser alltså! Tänk vilken grej att slippa köpa diskmedel i ett helt år! Det finns ju festligare saker att spendera pengar på :)

Jag har inte varit inne på deras hemsida tidigare, men jag blir alltid lika nöjd när jag hittar en ny sida med roliga tips på mat, träning och hälsa. Nu fanns där ju ganska mycket annat också, men just mat och hälsa är det som jag helst snöar in mig på, och det känns väl passande när de sponsrar Olympiska spelen (då ja ju är ungefär så sportig som de är.. på en höft..😁).  Det passar ju speciellt nu när vardagen rullar på igen, och jag känner att jag verkligen behöver all motivation och alla tips jag kan få för att få en bra, hälsosam och fungerande vardag. Så nu ska jag ta och surfa vidare där, se om jag kanske hittar dagens middag där :)
Inlägget är i samarbete med P&G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins