Instagram
torsdag 25 augusti 2016

Nyhet från Honor och Huawei (sponsrat inlägg)


Inlägget är i samarbete med Honor och Huawei.

Honor, som är ett av Huaweis varumärken har precis släppt en ny mobiltelefon som förutom den snygga designen (som är det jag ser till först.. alltid) så har den dessutom en grymt bra kamera. 12 megapixel bak med dubbel lins, 8 megapixel fram och den tar in väldigt mycket ljus vilket gör bilderna skarpare.
Dessutom har den en egenskap som jag just nu ser som den allra allra viktigaste, bra batteritid! Jag har fått veta specifikationer kring batteriet som jag inte förstår mig på (3000mAh batteri) men tydligen så är det en slags snabbladdningsteknik, så om man laddar i tio minuter så räcker batteriet i två timmar! Kan ni tänka er det när man spelar pokémon go? Det är liksom mycket viktigare nu än någonsin när man hittat ett ganska onödigt spel att spela som äter upp all ens batteritid. Den kan även låsas upp med ditt fingeravtryck på 0,4 sekunder, alltså helt inbrottssäker om den skulle hamna i fel händer.
Men ja, som ni ser på bilderna så är den ju framför allt grymt snygg, med 15 lager glashantverk som ger ljusreflekterande effekter. Man vill ju ha något som sticker ut ifrån mängden. Eller det vill i alla fall jag! :)

Inlägget är i samarbete med Honor och Huawei

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins