Instagram
tisdag 19 april 2016

Fönstershopping för långben

Det kanske blev så nu att denna fönstershopping istället utvecklades till riktig shopping.. det händer ju så lätt.. bara lite klick här och där så vips har man expressleverans på lite långbenskläder. 
Men jag kan ju bli lite manisk när det kommer till kläder som faktiskt passar mig. I vanliga fall är det inte ens lönt att jag tittar på byxor på nätet. Men när Asos gör en hel kollektion bara för oss långbenta blir jag helt enkelt lycklig. Jag är inkluderad, och den känslan är fantastisk. 
(De har även kollektionerna Petite, Curve och Maternity så det finns lite för alla där).
Här är i alla fall några av de godingar jag sparat i min önskelista när jag fönstershoppat. Sen kan några plagg ha klickats hem på riktigt.. men det får ni se en annan dag. 
(Om de passar..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins