Instagram
torsdag 10 oktober 2013

Jag vill ha en mörk höst

Hittade dessa godbitarna bland modestos nyheter. Känns som det är min stil rakt av nu i höst, mysigt och dramatiskt med mycket svart och läder. Inte alls jättedyrt heller, så jag kanske kan unna mig något snart. Mötet med mäklaren gick bra, och jag kommer absolut skratta hela vägen till banken när jag får tid hos dem och förbättra villkoren för mitt lån en del. Genom att ljusa upp lägenhetens väggar och golv är den nu värd hundratusen kronor mer än när jag köpte den! Den prestationen kanske kan vara värd en snygg kofta för att fira, eller vad tycker ni? :)

Bilder: Modesto.se

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya värdet på lägenheten! Tänk att man kan göra så mycket på egen hand. :D Den där svarta toppen har jag också fastnat för. Får se om det blir något köp. Trevlig fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis, bra jobbat! Du är definitivt värd nåt nytt tycker jag! :)
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins