Instagram
onsdag 11 mars 2020

Isländsk lava på väggen (bland annat!)

Inlägget innehåller sponsrade produkter

Med rabattkoden IRIS15 får ni 15% rabatt på hela sortimentet på posterlounge.se (förutom presentkort). 
Gäller till och med den 25 mars! 

Jag har fått upp lite nya grejer på väggen, och det blev riktigt bra! I samarbete med Posterlounge.se har jag beställt hem lite olika tavlor i olika material som jag gärna vill visa er. 

Störst går först!
Här har ni isländsk lava. Fotografiet är taget av Ben Voight och heter just Iceland - Black lava, och är taget på södra Island på ett ställe som heter Dyrhólaey. Jag har aldrig varit där, men jag älskar Islands svarta stränder (även om just detta är någon slags lava). 


Men ni ser, den sitter som en smäck i hallen. Den väggen har gapat tom i några månader nu och jag är så nöjd med att ha fått upp just ett motiv från island där. Tavlan är tryckt på aluminium, vilket var ett bra alternativ då jag inte ville ha den allt för glansig pga det snäva utrymmet. 



Den levererades inramad dessutom (direkt till dörren via postnord, vilket alltid är ett plus). Det fanns många olika varianter av ramar att välja mellan, denna heter Artbox. 

Sen blev det två tavlor tryckta på trä!
Kolla så fina:


Jag älskar dem! Det ljusa träet, det fina motivet, känslan när man tar på tavlan och att den är så tunn. 


Motiven heter Monstera och L'amour de ma vie.

 Den sista tavlan var en poster, helt enkelt så föll jag pladask för motivet och hade en ram som jag ville ha något annat i. Så då måttbeställde jag helt enkelt denna vackra.


Motivet heter Lost in the 17th Dimension av Frank Moth.

Så gå in och kolla vad de har, för tro mig, de har massor. Både att de har massor med vackra motiv men även just att man kan få alla tavlor i så många olika utföranden. 

Med rabattkoden IRIS15 får ni 15% rabatt på hela sortimentet på posterlounge.se (förutom presentkort). 
Gäller till och med den 25 mars! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins