Instagram
lördag 21 mars 2020

Hemmasittarhelg med myror och elefanter

Hallå där ute, håller ni er friska? Situationen i världen nu är helt knas, på några dagar blev det ju bara helt stopp i hela världen, folk måste avskeda sina anställda och ansöka om permittering hit och konkurs dit. Våra äldre uppmanas att stanna hemma och jag själv vet inte vad jag ska tro... 
Alvar och jag har i alla fall inga direkta planer i helgen och jag tänkte nog hålla det så. Lite av det där social distancing som större delen av världen håller på med just nu. 


För att kunna hantera att hänga hemma med en tvååring under en längre period har jag börjat tänka ut en massa aktiviteter man kan göra. En av dem hittade jag på myrorna häromdagen. 
Ett fler myror spel! Alvar älskar bokstäver, och detta passade honom som en handske. 
Mig med, speciellt för 25 kronor. 


Vad hittar ni på i helgen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins