Instagram
tisdag 30 juli 2019

Stugvlogg #6 revanch på österlen

Förra sommaren åkte vi till Österlen för att köpa en barngrind till Alvar som vi hittat via blocket, och samtidigt tänkte jag att vi kunde ha en mysig dag där, sitta på en fin restaurang vid en småbåtshamn och äta musslor.. Istället blev det att vi åkte utan att ha ätit frukost, blev rejält hangry (jag iaf) och hittade inget bra ställe att äta så vi hamnade på ett pizzahak istället. Jag kände mig minst sagt snuvad på konfekten. 

Häromveckan tog vi lite revansch på denna utflykt. Jag hade hört talas om ett outlet med Marockanskt porslin och möbler i Löderup och tänkte att det skulle passa utmärkt för en tripp som då även kan innehålla lite mys, god mat och fin utflykt. Sen att dagen även slutade med ett bajskalas och bubbel i poolen får ni kika på filmen för att se haha :)


Filmen från förra året ser ni här: 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins