Instagram
torsdag 12 april 2018

Livet rullar men orden stannar till

Ja hörni, livet rullar på som vanligt nu och den enda skillnaden kan vara en liten svårighet att få fram blogginlägg. Kanske är det för att dagarna ägnas åt att jobba och sen vara väldigt trött och inte göra så mycket annat så då finns det inte så mycket av intresse att uppdatera er om, men kanske har det med de andra sociala medierna att göra då jag eventuellt har blivit lite mer pepp på youtube och instagram och att det blir för mycket att också blogga.. Jag vet inte. 
Jag tänker som i de flesta andra situationer, jag tänker inte stressa över det. 
Vill jag blogga så bloggar jag, men har jag inget att säga så tänker jag inte trycka fram text utan någon mening för det blir aldrig bra ändå. 
Men nu ska jag fortsätta göra mig klar för arbetsdagen, så får vi se när jag skriver nästa gång. Ni kan ju som sagt kolla in youtube och instagram om ni skulle sakna mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins