Instagram
tisdag 17 april 2018

Linas mat och stress på min tallrik

Lite innan jag började jobba igen startade jag också en annan sak på nytt, nämligen min prenumeration på Linas Matkasse. Alltså det är så skönt! Jag har ju länge snackat om att jag handlar den mesta mat på mat.se numera eftersom jag tycker det är så bekvämt, och Linas är ju snäppet bättre egentligen, för det är ju typ samma grej fast de gör lite mer för dig så man slipper tänka överhuvudtaget i stort sett, och det är precis var jag känner för just nu! Att göra måltider som är nyttiga, goda och med lite nya smaker är precis vad jag vill just nu men absolut inte orkar tänka mig in i ändå eftersom jag inte känner att jag hinner. 
Jag älskar det! (och jag tror jag gått ned något kilo på köpet.. så kanske är det precis vad jag behövde just nu..). 
 Nu speciellt är det väldigt skönt att slippa tänka på det då jag har känt en del stress, eller kanske mer press att få saker gjorda. Jag har liksom så mycket grejer jag vill göra, som blogg, instagram, youtube och några andra sidoprojekt. Sen har jag ju det som måste göras, som jobbet och skolan (som förvisso är frivillig men jag har bara sista examinationen kvar så det vore ju dumt att inte göra den..). Sen har jag ju fritid och familj också, och när jag umgås med Alvar är det ju det jag vill göra, och när det blir fint väder har jag ingen karaktär och släpper allt för att hänga i stugan. 
och någonstans där vill jag få in träning också ja.. med det där gymkortet jag betalar för.. 
Så ni förstår. 
Jag har en del på min tallrik just nu (förutom Linas mat då). 

Jag får nog ta och läsa kurslitteratur tills jag somnar. 
Det kan gå fort.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins